سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین مردم کسی است که دانش مردم را بر دانش خویش بیفزاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 92 شهریور 31 , ساعت 7:53 عصر
آموزش زبا عربی
گروه محصول :آموزش زبان >> عربی
دسته:عربی
مجموعه آموزشی بسیار مفید برای یادگیری پایه زبان عربی ، شما در این مجموعه قادرید به سادگی و در هر سنی که باشید با امکانات فوق العاده این نرم افزار زبان ایتالیایی را فرا بگبرید . این مجموعه شامل قسمتهای آموزشی : رنگ ها ، اعضای بدن ، ساعت ها ، عبارات غذاها و کشورها می باشد . با قابلیت گرفتن آزمون و امتیاز دهی از درس - توسط این سی دی می توانید براحتی به عربی صحبت کنید .
فروشنده: سی دی ایرانیان
قیمت:4,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش زبا عربی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


آموزش زبان عربی,آموزشگاه زبان عربی,مکالمه زبان عربی,اموزش زبان عربی مکالمه,آموزش عربی rosetta stone,آموزش عربی رزتا استون,دانلود آموزش زبان عربی,آموزش مکالمه عربی,خرید آموزش عربی تل می مور,فروش اینترنتی آموزش زبان عربی

نوشته شده توسط خریدپستی | نظرات دیگران [ نظر] 
یکشنبه 92 شهریور 31 , ساعت 7:52 عصر
مجموعه پلان ونقشه ساختمانهای ئیلایی و مسکونی 350 ویلا+1100 طرح /2dvd/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> عمران و نقشه کشی
دسته:پلان معماری آماده ساختمان
نرم افزاری شامل بیش از 1200 طرح زیبا ,پلان , از ویلاها و منازل مسکونی بصورت دو بعدی و سه بعدی که برای معماران و طراحان و مهندسین ساختمان بسیار مفید خواهد بود.
این مجموعه به کاربران امکان اضافه کردن موارد دلخواه در مورد نمای داخلی و خارجی و دسترسی به پلان مجموعه بوجود آمده را خواهد داد. همچنین از دیگر ویژگیهای این نرم افزار باید به این نکته اشاره کرد که نیازی به نصب نرم افزار وجود نداره و با قرار دادن نرم افزار داخل DVDRom میتونید از این مجموعه و امکاناتش استفاده کنید.

ویژگیهای این مجموعه:
قابلیت چرخش 360 درجه پیرامون نمای ویلا جهت نمایش زوایای پنهان و جهات دیگر ویلا.
امکان افزودن موارد دلخواه و اختیاری در مورد نمای داخلی , خارجی و لوازم مورد نیاز.
امکان رویت نمای داخلی , اتاقها و سایر اجزای ویلا.
امکان تنظیم مساحت و زیر بنا به میزان دلخواه شما.
و ده ها امکان دیگر...
این نرم افزار توسط یک شرکت روسی طراحی شده و منوهای نرم افزار به زبان روسی میباشند ( که البته برای کار با نرم افزار نیازی به منوها نخواهید داشت). بیشتر اجزا و دکمه ها بصورت تصویری میباشند)
مجموعه از بهترین پلان های مسکونی که به سبک معماری ایرانی همراه با معماری روز دنیا و با استانداردهای شهرداری کشور طراحی شده است.این پلان ها در اندازه ها و طبقات مختلف ( از 45 متری تا 600 متری و از 1 طبقه تا 6 طبقه ) و در فاز 1 و 2 می باشد.در این مجموعه پلان هایی از زمین های محدود ، شیب دار و نامنظم نیز وجود دارد که کمک بسیاری به طراحان و مهندسان طراحی نقشه خواهد کرد. پلان های طراحی شده کاملا با ضوابط شهرداری کشور مطابقت داشته و فایل محاسابات و تایتل تکمیل شده را دارا می باشد.کلیه نقشه ها دارای حداقل 2 نما و 2 برش طولی و عرضی در فاز 1 و 2 می باشد.این مجموعه نقشه ها کاملا اجرایی و دارای دتایل های مخصوص خود می باشند ( هر نقشه بین 20 تا 100 دتایل را در خود جای داده است )

کلیه نقشه ها به صورت اتوکدی می باشد.

این مجموعه برای کلیه مهندسان ، دانشجویان معماری و عمران و کسانی که در کار ساخت و ساز هستند بسیار کاربردی خواهد بود.
ش م:89-4582354
فروشنده: بازار بزرگ ایرانیان
قیمت:13,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه پلان ونقشه ساختمانهای ئیلایی و مسکونی 350 ویلا+1100 طرح /2dvd/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خریدپستی | نظرات دیگران [ نظر] 
یکشنبه 92 شهریور 31 , ساعت 7:52 عصر
عجایب منظومه شمسی/اورجینال
گروه محصول :فیلم و سریال و کارتون >> فیلم مستند

4 DVD همراه با زیرنویس فارسی و انگلیسی


همراه با فایل متن انگلیسی فیلم با فرمت PDF ،مناسب برای تقویت زبان انگلیسی

برای سفر به اعماق یک دنیای بیگانه آشنا شوید .انگار که خود شما آنجا هستید .فواره یخی بسیار بزرگی که به ارتفاع بیش از 100 کیلومتر به هوا بلند می شود ،یک اقیانوس مخفی زیر یک لایه یخ زده ،طوفانی به وسعت دو برابر اندازه زمین که از گرد و غبار و گازها ،قرمز به رنگ خون شده است ،آتشفشان های پرقدرت که می توانند یک سیاره را بشکافند و ...

این مجموعه قدرت حقیقی و وحشت آور منظومه شمسی را به نمایش می گذارد .با استفاده از جدیدترین تصاویر مهیج که مستقیما از فضا گرفته شده است .

تصاویر بی روح گذشته به عکس های هیجان آور تبدیل شده است .این مجموعه با سفر از خورشید به دوردست ترین سیاره یعنی نپتون ،آخرین اطلاعات علمی را در قلب خود دارد که برآمده ازنتایج فعالیت های گروهی از کاوشگرها ،فضاپیماها و تلسکوپ هایی است که در حال حاضر در فضا در حال گشتن و عکس گرفتن هستند و یک گردش زنده و بی نظیر به دنیایی بسیار فراتر از سیاره ما را ،به ما هدیه می کند.

عجایب منظومه شمسی از سری مستندهای BBC در سال 2010 است که توسط پروفسور برایان کاکس روایت شده و حقیقت و زیبایی پرهیبت منظومه شمسی مان را فاش می سازد.

مستند عجایب منظومه شمسی شامل 5 قسمت می باشد :

امپراطوری خورشید

به دورترین نقاط دسترسی منظومه شمسی سفر کرده ایم ،از دنیاهای تازه عجیب عکس گرفته ایم ،در سرزمین های ناآشنا ایستاده ایم و هوای بیگانه را چشیده ایم و در قلب همه این ها یک نیروی محرکه است ،شگفتی عظیمی که هر روز به آن سلام می کنیم ستاره ای که هریک و همه دنیاهایی که در محدوده اش قرار دارند را کنترل می کند ،نگاهش کنید ، خورشید ، و وقتی برود واقعا پایان همه ما خواهد بود ...



نظم در بی نظمی

آنچه عجایب منظومه شمسی را شگفت انگیزتر می کند این است که تمام ستارگان چیزی بیش از ابرهای آشفته ای از گاز و غبار نیستند و از همان ابرهایی پدید آمده اند که همه چیز در منظومه شمسی از آن پدید آمده است .

همه این نظم ،خورشید ،سیاره های چرخان ،ما ،از ابری از غبار در حال متراکم شدن به وجود آمده ایم ،در این قسمت کشف خواهیم کرد که چگونه منظومه شمسی از آشفتگی به سوی نظم رفته است و می بینیم که چگونه این نظم منجر به زیباترین شگفتی منظومه شمسی شده است ...

نوار باریک آبی

در کنار تمامی عجایب منظومه شمسی ،سیاره ما مانند یک آبادی آرام در میان سختی منظومه شمسی قرار گرفته است و همه اینها ما را جدا می کند از آنچه خارج جو ما است ... ،محفظه ای از گاز رقیق و سبک ... ،اتمسفر زمین ، و به خاطر این خط آبی باریک است که ما هوا داریم و نفس می کشیم ، آبی داریم که می نوشیم و مناظری داریم که ما را احاطه کرده است ،اتمسفرها هستند که تمامی سیارات منظومه شمسی را معنا می کنند آنها قدرت ایجاد دنیاهای پویایی را دارند اما قابل توجه است که در منظومه شمسی یک اتمسفر است که غیرمنتظره ترین شگفتی را ایجاد کرده است ... ماهی که بسیار شبیه زمین است ...

غریبه ها

در این مجموعه به سرزمین های ناآشنا سفر کرده ایم اما چیزی که در آن جهان ها پیدا نکرده ایم ،آن چیزی است که سیاره ما را منحصر به فرد کرده است ،زندگی ...

اما آیا این واقعا درست است ؟ آیا زمین تنها مکان در منظومه شمسی است که می تواند از حیات پشتیبانی کند ؟ در این مجموعه ما منظومه شمسی را به دنبال دنیاهایی که شرایط حیات را تثبیت کنند جستجو خواهیم کرد ،آنچه در آن دنیاها پیدا می کنیم می تواند ما را در پاسخ به این سوال که آیا ما دراین جهان تنها هستیم کمک کند ،این نه تنها یکی از سوالات بزرگ و بنیادین علم است بلکه یکی از سوالات بزرگ بی پاسخ در تاریخ بشر است



مرده یا زنده

قوانین فیزیکی ساده و جهانی هستند ،آنچه اینجا بکار می رود در هرکجای دیگر دنیا نیز بکار می رود

می خواهیم نگاهی بیندازیم به اینکه چطور نیروهای طبیعی جهانی که همه عجایب را بوجود آورده اند می توانند عامل خرابی و انهدام در منظومه شمسی نیز باشند ،آنها چگونه می توانند عامل مرگ یک سیاره باشند و چطور می توانند دنیاهای دیگری را زنده نگه دارند ،این نیروها بسیار دور از دسترس هستند و پلی می زنند در اعماق فضا و دنیایی که مدت ها مرده به نظر می رسید را تغییر شکل می دهند به دنیایی با تغییرات مداوم و جوانی همیشگی ...

4 DVD همراه با زیرنویس فارسی و انگلیسی

شماره مجوز: 257552

درخانه خرید کنید در خانه تحویل بگیرید و از خرید اینترنتی خود لذت ببرید !
تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی تعویض می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت پاسخگوی شما خریدار محترم خواهیم بود

***ارسال سریع به سراسر کشور***
فروشنده: اتساین
قیمت:11,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید عجایب منظومه شمسی/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خریدپستی | نظرات دیگران [ نظر] 
یکشنبه 92 شهریور 31 , ساعت 7:51 عصر
حجاب (چادر) . حمله به محرومیت . لباس زن و مرد (حجت الاسلام مهدی دانشمند) / اورجینال
گروه محصول :کتاب الکترونیک >> روانشناسی
حجاب (چادر) . حمله به محرومیت . لباس زن و مرد (حجت الاسلام مهدی دانشمند) / اورجینال

فقط کافی است فردی فقط یک بار یکی از منبر های این مرد بزرگ را گوش داده باشد یا بدهدحتی جوان سوسول ، لات ، مثبت ، منفی و همه مدلش که چنان همه شیفته سخنان ایشانمیشوند که این هم یکی دیگر از خصوصیات ایشان است. اگر به یکی از این منبر ها گوش دهید و عمل کنید زندگیتان دگرگون خواهد شد.
مجموعه 175 جلسه سخنرانی استاد دانشمند به صورت صوتی با فرمت MP3
بعد از گوش دادن به این مجموعه فکری کاملا باز تر نسبت به اطراف خود پیدا خواهید کرد.
یکی از اصلی ترین اشکالاتی که در اکثر مجموعه سخنرانی های موجود در بازار مشاهده می شود، نبود لیست عناوین و محتویات است و مخاطب نمی داند که آیا موضوعات درخواستی او در مجموعه ای که می خواهد خریداری کند وجود دارد یا خیر .
برای رفع این نقیصه و آسودگی خیال شما، سعی شده است تا تمامی محصولات این فروشگاه دارای لیست عناوین باشند و کاربران محترم با اطمینان از وجود مباحث مورد نیازشان اقدام به تهیه دیسک کنند.



موضوع:
1 موانع ازدواج
2 شرایط خواسگاری
3 گزینش همسر
4 ورود به زندگی
5 دوران نامزدی
6 حجاب (چادر)
7 حمله به محرومیت
8 تاریخچه ازدواج
9 مخالفت با ازدواج موفق
10 نظر یه یهود
11 لباس زن و مرد
12 داستان یوسف
13 عمل به قرآن
14 طب اسلامی
15 آداب خندیدن
16 حاکمیت قران
17 مقام انسان
18 تولد حضرت زهرا
19 احکام هوش در خانه
20 چرا مسلمانیم
21 چرا فقط قران
22 آیات ضد و نقیض
23 خطای عقل
24 اندیشه های کهن
25 جوانان آخر الزمان
26 علم امروز
27 میوهای قرانی
28 زندگی در قران
29 دلهره و اضطراب
30 ولایت علی (ع)
31 امام زمان (عج)
32 نظریه های ازدواج
33 مشکلات ازدواج
34 نامه یک زندانی
35 آشتی با خدا
36 مشاغل
37عدل انحطاط
38 قران و عترت
39 عوامل تنگی رزق
40 نسخه بهداشتی
41 صدقه دادن
42 آشنایی با قران
43 اثر قران
و
تربیت بشر در مکتب آل الله (1)
تربیت بشر در مکتب آل الله (2)
تربیت بشر در مکتب آل الله (3)
تربیت بشر در مکتب آل الله (4)
تربیت بشر در مکتب آل الله (5)
تربیت بشر در مکتب آل الله (6)
تربیت بشر در مکتب آل الله (7)
تربیت بشر در مکتب آل الله (8)
تفسیر سوره حجرات (هشدارهای تربیتی) (1)
تفسیر سوره حجرات (هشدارهای تربیتی) (2)
تفسیر سوره حجرات (هشدارهای تربیتی) (3)
سیر و سلوک عرفانی (1)
سیر و سلوک عرفانی (2)
سیر و سلوک عرفانی (3)
سیر و سلوک عرفانی (4)
سیر و سلوک عرفانی (5)
داستان ازدواج حضرت موسی در قرآن
داستان ازدواج حضرت زکریا در قرآن
وظیفه بسیج
قرآن و ارزش های دینی
علل اختلاف در خانواده
امام زمان (عج)
انسان از نظر سوره عادیات
مراسم دعای ندبه
عوامل انحراف در نسل جوان
روایتی از امام جواد (ع)
جوان و ازدواج
نحوه های برخورد با جوان
دوراهه بودن دنیا و آخرت
امام زمان (عج)
سخنرانی استاد دانشمند در مورد دختر ها و پسر ها.دوستی های خیابانی و … (بسیار طنز و پند آمیز)


حتما از توضیحات دیدن نمایید!

سخنرانی استاد دانشمند
در مورد دخترها و پسرها، دوستی های خیابانی و …

استاد مهدی دانشمند رو بالای 70 % ایرانی ها میشناسن !

مجموعه ای کامل از سخنرانی های استاد دانشمند

بعد از گوش دادن به این مجموعه فکری کاملا باز تر نسبت به اطراف خود پیدا خواهید کرد.

تعداد دی وی دی : 1 عدد

شماره مجوز : 8525-3211



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.
فروشنده: ملی ایران 5
قیمت:9,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید حجاب (چادر) . حمله به محرومیت . لباس زن و مرد (حجت الاسلام مهدی دانشمند) / اورجینال  ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خریدپستی | نظرات دیگران [ نظر] 
یکشنبه 92 شهریور 31 , ساعت 7:50 عصر
tell me more italliano زبان ایتالیایی/اصل
گروه محصول :آموزش زبان >> ایتالیایی
دسته:آموزش زبان ایتالیایی
ش م:67-112
Tell Me More نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان ایتالیایی است که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب برترین نرم افزار آموزش زبان ایتالیایی دنیا را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است .به علاوه استفاده این نرم افزار در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا سبب موجب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است .

این نرم افزار فوق العاده با هوش مصنوعی بالایش، درست همانند یک معلم خانگی فوق هوشمند و خستگی ناپذیر، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان ایتالیایی و تمامی مهارت های لازم یادگیری هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغات و گرامر و حتی فرهنگ مورد نیاز یادگیری کشورهای سخن گوینده آن زبان را به تمرین و تکرار وا می دارد و دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که برای تمامی افراد در پکیج های مختلفی از سوی کمپانی سازنده عرضه شده است .

چرا Tell Me More را برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا می نامیم ؟

- به دلیل دارا بودن بیش از 5 میلیون کاربر راضی در سرتاسر دنیا که آماری منحصر به فرد و چشمگیر است .

- به دلیل استفاده ارگان های سرشناس دنیا از این نرم افزار حرفه ای که به آن اطمینان کرده اند مانند The U.S. State Department, the U.S. Government, the FBI, the Canadian Federal Government, EDS, BMW, Carnival Cruise Lines, Mercedes, Telefónica

- به دلیل استفاده همه روزه در بیش از 10000 آموزشگاه، دانشکده و مراکز علمی آموزش زبان در سراسر دنیا .

قابلیت های منحصر به فرد Tell Me More Premium 8.0 قدرتمندترین نرم افزار آموزش زبان ایتالیایی در دنیا :

- ارائه شده در قالب سطوح مجزا و کامل مناسب برای تمامی افراد ، مقدماتی - متوسطه - پیشرفته

- بیش از 800 ساعت آموزش زبان ایتالیایی که بیشترین و سنگین ترین نرم افزار آموزش زبان در دنیاست !

- بیش از 5000 تمرین و 37 نوع و زیر شاخه از فعالیت های تمرینی که در قالب شش طبقه بندی و کارگاه تمرینی درسی، فرهنگی، لغات، پرسش و پاسخ شفاهی و نوشتاری .

ارائه شیوه های مختلف مراحل یادگیری زبان

- سیستم انتخابی تمرینی یا Free-to-Roam که انتخاب دسته تمرین های مورد نیاز روز شما را به شما می دهد .

- سیستم هوشمند Guided Mode که به شما مسیر های یادگیری و تمرین را بر طبق فعایلت های شما و میزان استعدادتان پیشنهاد می کند .

- سیستم فوق هوشمند Dynamic Mode که همانند یک معملم خانگی مرحله به مرحله پیشرفت شما را ارزیابی کرده و تمارین مورد نیاز بعدیتان را پیش رویتان قرار می دهد .

بهره گیری از جدید ترین فن آوری های آموزش زبان در دنیا در زمینه گفتار یا Speaking

- سیستم تشخیص صدای بسیار پیشرفته که صدای شما را به خوبی آنالیز و شناسایی می کند و ایراد تلفظی شما را رفع می کند .

- بهره گیری از فن آوری نوین S.E.T.S. یا Spoken Error Tracking System که به یافتن ایرادهای تلفظی و نمایش دقیقی ایراد های شما می پردازد که با تمرین بلافاصله مانع تکرار آن در شخص و موجب تصحیح این ایراد برای همیشه می شود.

- بهره گیری از انیمیشن های سه بعدی و شبیه سازی های صورت و حرکات لب که به یادگیری تلفظ صحیح کلمات بسیار کمک می کند .

- دارا بودن ویدیو ها و دیالوگ های متعدد روز مره در جریان آموزش .

افتخارات و جوایز متعدد کسب شده توسط Tell Me More از سوی منتقدان مطرح نرم افزاری دنیا


"نرم‌افزار Tell Me More جامع ترین و کامل ترین محصول آموزش زبان ایتالیایی موجود در بازار است." این گفته کنت بیر، از مسئولان بخش آموزش زبان ایتالیایی سایت about.com می‌باشد.
Tell Me More یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای آموزش زبان ایتالیایی در دنیا بوده که به دلیل خلاقیت و نوآوری در تولید و به خصوص در آخرین نسخه آن، از مقبولیت بسیار زیادی برخوردار شده است. میلیونها کاربر از سراسر جهان و هزاران دانشگاه و مرکز آموزشی در کشورهای مختلف از جمله استفاده کنندگان این نرم افزار آموزشی می باشند.

برخی از خصوصیات این نرم افزار:

* 850 ساعت آموزش زبان در کل دوره ها.
* 4500 تمرین و 37 نوع فعالیت مختلف برای تقویت جنبه‌های مختلف زبان در کل دوره‌ها که در این نرم افزار به شش گروه زیر تقسیم‌بندی می شوند:
Lesson, Cultural, Grammar, Vocabulary, Oral and Written
* ارائه شده در چهار دوره و سطح مختلف که عبارتند از:
Beginner, Intermediate, Advanced, Business version

یکی از خصوصیات منحصر به فرد نرم افزار Tell Me More بهره گیری از آخرین و پیشرفته ترین تکنیک های3D Animations

تشخیص صدا است که به کاربر این امکان را می دهد به راحتی با نرم افزار صحبت کرده و یک مکالمه مجازی

را با یک فرد ایتالیایی زبان شبیه سازی کند. بسیاری از فعالیت های موجود در نرم افزار هم بر اساس همین قابلیت طراحی شده است.

برای بهبود و یادگیری بهتر تلفظ کلمات هم انیمیشن‌های سه بعدی طراحی شده است که به بهترین شکل شما را برای ادای تلفظ صحیح کلمات یاری می کند.

نرم افزار Tell Me More در حکم یک استاد کامل برای شماست، دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد برای شرکت در کلاس ندارید. خرید این نرم افزار را به همراه دیکشنری توصیه می کنیم
فروشنده: ایران مقاله
قیمت:10,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید tell me more italliano زبان ایتالیایی/اصل ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط خریدپستی | نظرات دیگران [ نظر] 
   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ